OSTOSKÄRRY

Ostoskori on tyhjä.

Välisumma: 0,00 €

FAQ

Usein kysytyt kysymykset


TILAUKSET

Miten nopeasti saan tuotteet?
-Toimitusajat on kerrottu tuotetiedoissa. Osa tuotteista myydään toimitusmyyntinä ja tuotteet lähtevät sinulle suoraan maahantuojalta tai valmistajalta.  
Varastotuotteet lähetämme samana tai seuraavana arkipäivänä, joten toimitusaika voi olla jopa yksi päivä. Toimitusaika vaihtelee tuotteittain ja se ilmoitetaan tuotesivulla. Palvelulupauksemme on varastotuotteissa 1-3 arkipäivää

Mistä voin noutaa pakettini?
-Toimitamme tuotteet sinulle lähimpään postiisi Itella Economy -pakettina.

Minne toimitatte tuotteita?
-Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen ja EU:n alueelle. EU:n ulkopuolisissa tilauksissa ole yhteydessä info(a)7gear.fi

Voinko peruuttaa tilaukseni?
-Voit peruuttaa tilauksesi, mikäli tilausta ei ole vielä lähetetty. Tässäkin tilanteessa saat avun puhelimitse tai sähköpostilla.

En saanut vahvistusviestiä tilauksesta?
-Vahvistetuista tilauksista lähetetään sinulle sähköposti. Mikäli epäilet, että sähköpostisi tuli väärin tai et muusta syystä saa vahvistusviestiä, niin soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi.

Kuinka voin saada tietoa uusista tuotteista ja alennuksista?
-Tilaa uutiskirje mm. etusivulla olevasta linkistä
 

MAKSAMINEN

Miten tilauksen voi maksaa?
 •Verkkomaksu -pankkitunnuksilla
 •Maksu Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla

Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?
-Meidän luotettuna maksuoperaattorina toimii Paytrail. Rahaliikenteen yhteys on salattu ja turvallinen

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?
-Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan heti tililtäsi . Jos maksat Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.

ALENNUKSET JA LAHJAKORTIT

Miten alennuksiin oikeuttavia kampanjakoodeja ja lahjakortteja käytetään?
-Kampanjoiden yhteydessä käytämme alennuskoodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen.
Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet hinnan alennuksen ennen maksuvaihetta. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää yhtä alennus- tai lahjakorttikoodia kerrallaan. Kampanjakoodeista tiedotetaan sosiaalisessa mediassa, sekä uutiskirjeen kautta. Tilaa uutiskirjeemme etusivulta!
 
Voinko palauttaa tuotteita, jos olen käyttänyt kampanjakoodia?
-Voit palauttaa tuotteet normaalisti, katso sivujen alalaidasta kohta "Toimitusehdot". Mahdollisten hyvitysten osalta palautamme maksetun hinnan. Huomioithan, että mikäli alennuskampanja on päättynyt, et voi käyttää alennuskoodia uudelleen.
 
Kuinka monesti voin käyttää kampanjatunnusta?
-Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa alennuskampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka.
 

TUOTTEET

Miten saan lisätietoa tuotteista?
-Mikäli et löydä kaipaamaasi tietoa tuotesivulta, niin soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi.

Haluaisin seuramme tapahtumiin savukoneen, maskotin ja pomppulinnan sekä 500 brodeerattua kangasmerkkiä, voitteko auttaa?
-Voimme tarjota teille mitä erinäisempiä tuotteita eri valmistajilta. Kysy ilman muuta tarjous!

Kuntamme koululiikunta tarvitsee ensi lukuvuodeksi mitaleja, suksivoiteita, pesäpalloja, harjoitusliivejä ja megafonin, voitteko auttaa?
-Voimme tarjota teille mitä erinäisempiä tuotteita eri valmistajilta. Kysy ilman muuta tarjous!

Voinko ehdottaa uusia tuotteita tai sisältöideoitani 7gear.fi:lle?
-Ilman muuta! Pyrimme uudistamaan valikoimaamme ja tarjoamaan asiakkaillemme myös marketvalikoimasta poikkeavia tuotteita. Laita sähköpostia info(a)7gear.fi, palkitsemme parhaat ideat tuotepalkinnoilla.
 
Millainen takuu tuotteilla on?
-Tuotteilla on maahantuojan takuu ja vialliset / valmistusvirheiset tuotteet vaihdamme uusiin. Soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi
 
Miten palautan tuotteen?
-Olen vastaanottanut virheellisen, väärän tuotteen tai virheellisen määrän tuotteita?
Reklamoi sähköpostitse info(a)7gear.fi. Kerro pääpiirteittäin virhe, tuotteen nimi sekä tuote- ja tilausnumero, jotka näkyvät tilausvahvistuksessa.

Milloin saan rahat takaisin tililleni?
- Teemme rahapalautuksen viipymättä, kun olet ilmoittanut tilinumerosi. Oma pankkimme on Nordea ja pankkien välinen maksuliikenne voi ottaa 1-3 pankkipäivää.

YHTEYSTIEDOT

ASIAKASPALVELU