OSTOSKÄRRY

Ostoskori on tyhjä.

Välisumma: 0,00 €

FAQ

Usein kysytyt kysymykset


TILAUKSET

Miten nopeasti saan tuotteet?
-Toimitusajat on kerrottu tuotetiedoissa ja saatte niistä halutessanne lisätietoa.

  • Osa tuotteista on meidän varastossamme, teemme niihin tarvittavat merkitsemiset. Toimitusaika 1-5vrk
  • Osa tuotteista on tukkureidemme varastossa ja lähetys meille kestää 2-14vrk. Toimitusaika 3-19vrk
  • Osa tuotteista tulee meille suoraan tehtaalta. Hyvin vakiintunut toimitusaika on 21vrk.

 Toimitusaika vaihtelee siis tuotteittain ja tämä on hyvä huomioida, jos esim. tapahtuman aikataulu painaa päälle.

Mistä voin noutaa pakettini?
-Toimitamme tuotteet sinulle lähimpään postiisi Postipakettina tai perille Postin Express- tai Kotipaketti -pakettina

Minne toimitatte tuotteita?
-Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen ja EU:n alueelle. EU:n ulkopuolisissa tilauksissa ole yhteydessä info(a)7gear.fi

Voinko peruuttaa tilaukseni?
-Voit peruuttaa blancon/merkkaamattoman tuotteen tilauksesi, mikäli tilausta ei ole vielä lähetetty. Kustomoitujen tuotteiden valmistuksesta aiheutuu meille kuluja ja tilausta ei voi peruuttaa mikäli vedos on hyväksytty ja tuotanto on käynnissä. Tässäkin tilanteessa saat avun puhelimitse tai sähköpostilla.

En saanut vahvistusviestiä tilauksesta?
-Vahvistetuista tilauksista lähetetään sinulle sähköposti. Mikäli epäilet, että sähköpostisi tuli väärin tai et muusta syystä saa vahvistusviestiä, niin soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi.

Kuinka voin saada tietoa uusista tuotteista ja alennuksista?
-Tilaa uutiskirje mm. etusivulla olevasta linkistä
 

MAKSAMINEN

Miten tilauksen voi maksaa?

  • Laskulla
  • Verkkomaksu -pankkitunnuksilla
  • Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla



Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?
-Meidän luotettuna maksuoperaattorina toimii Paytrail Oyj. Rahaliikenteen yhteys on salattu ja turvallinen

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?
-Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan heti tililtäsi . Jos maksat Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä. Jos maksat laskulla, lasku lähetetään toimituksen jälkeen Y-tunnuksen omaaville asiakkaille.

TUOTTEET

Miten saan lisätietoa tuotteista?
-Mikäli et löydä kaipaamaasi tietoa tuotesivulta, niin soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi.

Haluaisin seuramme tapahtumiin savukoneen, maskotin ja pomppulinnan sekä 500 brodeerattua kangasmerkkiä, voitteko auttaa?
-Voimme tarjota teille mitä erinäisempiä tuotteita eri valmistajilta. Kysy ilman muuta tarjous!

Kuntamme koululiikunta tarvitsee ensi lukuvuodeksi mitaleja, suksivoiteita, pesäpalloja, harjoitusliivejä ja megafonin, voitteko auttaa?
-Voimme tarjota teille mitä erinäisempiä tuotteita eri valmistajilta. Kysy ilman muuta tarjous!
 
Millainen takuu tuotteilla on?
-Vialliset / valmistusvirheiset tuotteet hyvitämme tai vaihdamme uusiin. Soita asiakaspalvelunumeroon tai laita sähköpostia info(a)7gear.fi
 
Miten palautan tuotteen?
-Olen vastaanottanut virheellisen, väärän tuotteen tai virheellisen määrän tuotteita?
Reklamoi sähköpostitse info(a)7gear.fi. Kerro pääpiirteittäin virhe, tuotteen nimi sekä tuote- ja tilausnumero, jotka näkyvät tilausvahvistuksessa.

Milloin saan rahat takaisin tililleni?
- Teemme rahapalautuksen viipymättä, kun olet ilmoittanut tilinumerosi.

YHTEYSTIEDOT

ASIAKASPALVELU